selamat datang !



Selamat datang ke laman web Sahabat Nanotech. Kami memasarkan produk berasaskan teknologi-nano yang membantu melindungi penghuni sesebuah ruang dari risiko yang dihasilkan oleh kehadiran kulat, bakteria, virus, alahan, bau asap rokok, wap atau semburan halus hasil dari penggunaan bahan kimia.

Kesan bau seperti bau hapak, bau makanan dan berbagai bau yang kurang menyenangkan dapat dihilangkan di dalam masa yang singkat dengan kerja yang ringkas. Proses pembersihan sesebuah ruang dari pencemaran bau, pencemaran permukaan dan pencemaran udara sesebuah ruang bertindakbalas hanya dengan kehadiran cahaya. Dengan adanya cahaya, bahan saduran kami berupaya membunuh kuman, bau serta melindungi permukaan tersebut selama setahun atau lebih.

*Mesin kalkulator yang menggunakan kuasa bateri dan cahaya ialah contoh terbaik bagaimana proses cahaya ditukarkan menjadi tenaga elektrik. Produk kami menggunakan kaedah fotokatalis, menyamai konsep mesin kalkulator untuk menghasilkan tindakbalas oksida terhadap bahan cemar pada permukaan dengan kehadiran cahaya pada ruang.

No comments:

Post a Comment

We appreciate your view. Do share with us